Nyt sit tulee sit kuvia täst meijän MÖFÖ JONNEST noei :D kuvailin Kimiä jonkiverran ja mun mielestä nää on kivoja ja sillee
keskiviikko 27. helmikuuta 2013
Vähän kuvailtiin ja silleen
Nyt sit tulee sit kuvia täst meijän MÖFÖ JONNEST noei :D kuvailin Kimiä jonkiverran ja mun mielestä nää on kivoja ja sillee
lauantai 23. helmikuuta 2013
my piercings

Rupesin ensimmäisen venyttämään mun korvaa ja ajattelin et se jäis siihe pariin milliin mut ei sitten jäänykkään ja tykkään siitä tosi paljon. Ennen venyttämistä mulla oli jo normaalit korvikset ja niitä on mulla nyt yhteensä 3 plus venytys.
Ensimmäisenä kunnon lävistyksenä on huulikoru, jonka tein itse joskus aikoinaan ku tahdoin sitä niin kovasti. Äiti ei oikeen pitäny ajatuksesta mut tossa se nyt viel kököttää kaikkie vuosie jälkeen.
Toisena lävistysenä tuli sitten tää kielikoru mikä oli kivuliain kaikist. Kävin tän ottaa paripäivää mun konfirmaation jälkeen ja en pystyny syömään moneen päivään kunnolla ja sössötin pitkään :D
Tuntuis varmaa hassulle jos ottaisin sen pois ku oon niin tottunu siihen et seon mun kielessä ja voin leikkii sil.

UHH nyt on vuorossa mun lempparit eli mun kulmakorut (: !!
otin ton mustan ensin sain sen sillon ilmaaseks ja vuos sen jälkeen tohon viereen ton toisen ja nää on tosiaan mun lempparit.
Kummastakaan en tahdo luopua vaikka olisi kuinka pakko, itseasiassa en halua luopua mistään mun lävistyksestä, koska ne on osa minua.
Tuorein lävistys on napakoru joka mun piti pitkään hankkia mut en koskaan saanu sitä aikaseks, ja nyt sit kävin hakemassa sen itselleni ystävänpäivä lahjaksi (:
torstai 14. helmikuuta 2013
hyvää ystävänpäivää kaikille !
Noh mitäs voisin kertoa.. Koulus oltiin ulkona rakentamassa ja sain aikaseks raudotettuu melkee koko mun työn valmiiksi ja sitten juhlittiin hieman luokan vanhimman syntymäpäivää kakun, limun ja sipsien kera tosiaan siis töiden ohella (: ! Koulun jälkeen Sonja oli mua jo vastassa ja lähdettiin sitten hakemaan mulle napakoru, jota olen halunnut jo pitkään ja vihdoin sain sen otettua se makso 45€ Tattoocafessa. Lävistys reissun jälkee käytiin Sonjankans mäkkäris ja sit käytii kokeilee mekkoi ;)). Tikkurila reissun jälkeen mentiin Korsoon ja siel Hemppa antoi mulle suklaata näin ystävänpäivän kunniaks.
lauantai 26. tammikuuta 2013
our time is running out
Välillä rupee miettimään et mitä jos asiat ois toisin. On ystäviä jotka lähtee toiseen suuntaan ja on ihmisiä jotka koettelee sua kaikilla tavoilla ja silti osaat kaivata niitä ja hetkiä jolloin olitte läheisiä, yhdessä ja onnellisia. Itse kaipaan hetkiä jolloin tutustuin uusiin ihmisiin ja sain heidät ystävikseni, mutta sit niistä osa vaan karkas ja erkaantui musta tai toisinpäin en osaa sanoa mitä tapahtui.Mutta mulla on ne ihmiset viel jäljellä jotka on aina ollu mun kavereita, ystäviä ja perhe joista saan olla ylpeä.
Välillä vaan kans pitäis muistaa et ei koskaan voi tietää millon kaikki loppuu ja siks mun mielest pitäis aina osaa arvostaa sitä mitä viel on, vaikka kaikki näyttäis ankeelta ja et ei olis mitää, mut aina on jotain jonka avulla jaksaa. Kaikki on rajallista, aika myös
keskiviikko 16. tammikuuta 2013
hihhiii (:
Oli iha mielenkiintost tänään, kun ollaan kerranki oltu ahkeria ja saatu paljon aikaseksi ni sitten tullaan valittaa et ollaan huono esimerkki luokalle :'D.. Ollaan meijä työssä pidemmällä ku moni muu.. Noh mut ei siit enää mitää :D leikittii maaleilla vähä ku yritettiin saada punasta.. mistä tulikin sit vaaleenpunast.
Viikonloppu meni rauhallisissa tunnelmissa mökillä (::Oli hauskaa ja hyvä seura, mikäs sen parempaa ku päästä pitkäst aikaa pois kotoa ja pitää vähän hauskaa ;)
keskiviikko 12. joulukuuta 2012
Yes or No.. I don't know
Haikee fiilis.. Mun vapari hanskat roikkuu mun hyllyltä ja treeni shortsit kaapissa paita on kauniisti viikattuna mun kaapissa, hammas suojat kummittelee pöydällä ja treenikassi ammottaa tyhjyyttä. Rupesin vaa miettimään että kuinka paljon treenaamine mulle merkitsee ja ne ihmiset jotka mun kanssa treenaa. Mut hankalinta täs on et tuo pimeys ja kylmyys ja koulu vie mun kaikki voimat ja kaiken lisäks mua pelottaa mun polvi että miten se sit kestää.. Pitäis vaa ryhdistäytyä ja treenata taas, katsoa miten se etenee, koska tosiaan tahdon tulla hyväksi käydä matseissa, ja mennä katsomaan matseja, saada kokemusta lisää. Sain tiedon et mun hyvä ystävä lähtee ottaa matsii Karkkilaan huhtikuussa ja syksyllä turpakeikkaan. :-))
maanantai 10. joulukuuta 2012
joh
asettaisitko palaset paikalleen.
Kerro mitä ajattelet, kerro mitä tahdot.
en osaa saada asioita kohdalleen, koska
tarvitsen sut rinnalleni.
Oot ihminen joka osaa mua tukea ja ilahduttaa, joten
mun on vaikea mun tunteita tukahduttaa, mutta
en sua tahdo menettää tunteideni takia se olisi vastoin mun tahtoa,
joten tukahdutan tunteeni vain sun takias
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)










