keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Vähän kuvailtiin ja silleen

 HaH päätettiin Kimin kanssa lähtee sit kuvailemaan ja se sit pääty siihen et mä olen mallina ja se kuvaa, mut kyl mäki kuvasin sit loppupeleis. Päätin nyt laittaa näit tälläsii tilanne kuvia, koska must nää on aika hauskoja ja ei kaiken tarvii olla täydellistä, laittelen sitten niitä ns parhaimpia kuvia joku toinen kaunis päivä. Tosiaan löydettiin sopiva paikka Korson P-hallista ja ruvettiin sit räpsimään kuvia. Saatiin ihan mainiota kuvamateriaalia ja tosiaan ajateltiin lähtee lähiaikoina uudestaan, että saa sit nähä mitä sillon tulee!


Ensin tuntu hupsulle et Kimi kuvailee mua ja vedinn sit omaa settiä ja sillee. Loppujen lopuks se rupes toimii vaik nää kuvat ei välttämättä sille näytä, koska ajattelin näyttää tässä enimmäkseen et millanen ihmehihhuli oikeesti olen.




Nyt sit tulee sit kuvia täst meijän MÖFÖ JONNEST noei :D kuvailin Kimiä jonkiverran ja mun mielestä nää on kivoja ja sillee

















2 kommenttia: