maanantai 17. helmikuuta 2014

vierailuja ja rakkautta

Minun viestintämies

Perjantaina 14.2 olin vierailemassa Teemun luona Upinniemessä, se oli aika mielenkiintoinen paikka sanon minä. Samana päivänä oli Vala johon osallistui noin 970 alokasta. Tilaisuus oli omastamielestäni aika upea, vaikkei siinä paljoa nähtävää ollut, mutta en välttämättä sellaista näekkään enään, ehkä seuraavan kerran jos itse uskaltaudun suorittamaan varusmiespalveluksen, mikä olisi aika hienoa omastamielestäni. Pääsin myös käymään kasarmilla ja se oli aika pelottava paikka :D sellaset sairaalavalot ja vähä se sairaalallekkin näytti.




Myöhemmin illalla me käytiin itäkeskuksessa kiertelemässä
ystävänpäivän kunniaksi, ja sain kauniin tinaruusun lahjaksi. Olin niin kovin onnellinen :) ja olen vieläkin (:!



                  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti