sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Best weekend ever



Ihana viikonloppu kullan kanssa vietetty ja nyt takaisin arkeen! Onneksi ensi viikonloppuna nähdään taas :) Eli ei tarvitse odottaa kauhean pitkään, mikä taas on mainio juttu. Koko viikonloppu herättiin tosi ajoissa, joten on ollut aikaa tehdä vaikka mitä!

Perjantaina mut yllätettiin täysin! Olin juuri lähdössä kotoa Teemun luokse ja sitten soi ovikello. En reagoinut siihen mitenkään kunnes äiti kävi avaamassa oven ja sieltä tuli Teemu!! Olin hetken jonkinlaisessa sokissa ja sitten ryntäsin mun armeija miehen syliin ja tulihan siinä pieni itku ilosta! (: Paras yllätys ikinä! En heti osannu uskoa että Teemu on mun luona ja pidin sitä kädestä ja tuijotin ku joku hullu :D mutta siinä se oli.
Jotenkin tuntu, että se kaksi viikkoa mitä olin yksin ois vaan haihtunut ilmaan, sillä ei ollu enää mitään väliä vaan sillä että Teemu oli mun luona taas! Oon maailman onnellisin nainen






Lauantaina oltiin vaan ihan kotona :) Nautittiin hyvästä ruoasta, seurasta ja elokuvista!

Tänään Vietettiin meidän kahdeksatta kuukausipäivää. Aika on mennyt ihan älyttömän nopeasti! Kaikki se aika mitä olen tuon miehen kanssa viettänyt on tehnyt musta maailman onnellisimman naisen. Ensi tapaamisesta asti ollaan vietetty aikaa tiiviisti yhdessä ja tässä me ollaan :) Onnellisina yhdessä.





I loved you yesterday,
   I love you still
      I always have
         I always will 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti