maanantai 6. tammikuuta 2014

Mietteitä

Aika kulkee aivan älyttömän nopeasti eteenpäin, Mun rakas lähti inttiin.
Tuntuu tosi hassulle kun äsken oli viel puolvuotta, että se lähtis pois ja tänään se sitten koittikin jo.
No, jos aika kulkee yhtä nopeasti ni kohta se tuleekin jo takaisin kotiin. Sitä odotellessa :')
Oli vähän haikeaa kun koitti se hetki että auto odotti Teemua pihassa, ja mun piti ''hyvästellä'' se.
Nopeat onnen toivotukset ja pusut ja halit, ja sitten se olikin jo autossa, no itkuahan siinä sai pidätellä. 
Kun tulin kotiin mun sisko toi mulle sellasen omatekemän kirjeen, jossa lukee


"Vaikka Teemu on armeijassa niin sä tiedät että Teemu RAKASTAA SUA ja säkin Teemua ja sä hyvin tiedät että Teemu ei kuitenkaan muuta sinne vaan Teemu voi viikonloppusin tulla käymään. Mä tiedän kuinka kova ikävä sulla on sitä ja toivottavasti tää autto ees vähän ♥:lla Mira "

Onhan toi aika hassua että yheksän vuotias sisko tulee antaa tollasen, mutta ainakin pointti tuli selväksi :) ja se teki mut tosi onnelliseks, koska tottahan se on :D Teemu tulee viel takasin, vaikka aika tuntuiski tosi pitkälle niin jossainvaiheessa se on täällä mun luona taas (:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti