tiistai 23. huhtikuuta 2013
Oi kevät Oi kevät
tiistai 16. huhtikuuta 2013
suuri maailma odottaa
Jännittää ja pelottaa, tosiaan työssäoppiminen alkaa huomenna ja päässä pyörii liikaa ajatuksia.
Mitä jos musta ei pidetä siel?
Mitä jos... sitä ei koskaan tiedä.
Asiat muuttuu tosi nopeesti, äsken olin viel koulun penkillä ja tehtiin töitä koulun pihalla, mutta nyt yhtäkkii meenki isolle työmaalle mistä en tunne ketään, en oo tavannu ketään aikasemmin. Olen yksin.
Onneks osaan sopeutua ympäristöön ku ympäristöön. Saan ehkä uusia tuttavuuksia ja paljon kokemusta, niin erilaista ku aikasemmin.
Mun kaapin ovessa roikkuu työvaatteet, jotka oikeen odottaa et pääsen pukemaan ne päälleni ja matkaamaan kohti Jätkäsaarta. En muista millon oon ollu näin jännittyny. Laitoin jo herätyksenki soimaan.. 5:20 onneks oon tottunu heräämäänn aikasin. Matkan alotan 6:00 aikoihin ja toivon et oon peril ajallaan eli klo 7:00
tiistai 9. huhtikuuta 2013
miumaumou
Olen aika pitkään ollu hiljaa tän kirjottamisen kanssa, tosin olen ollu suurimmaks osaks kipeä ( vatsatauti ) ja käyny lääkärissä ja kuvailemassa. Hiusväriki on vaihtunu taas vaihteeks ja oon shoppaillu paljon kaikkee kivaa, esimerkiks ostin mun ensimmäisen maksimekon kesää varten (: ja kaikkee hienoo (kuvia laitan sit erikseen joskus )
Tosiaan olin perheen kanssa kuvailemassa ympäri ämpäri helsinkiä ja muutamia otoskia sain otettuu kaiken huonon olon keskellä.
lauantai 9. maaliskuuta 2013
shopping and stuff
keskiviikko 27. helmikuuta 2013
Vähän kuvailtiin ja silleen
Nyt sit tulee sit kuvia täst meijän MÖFÖ JONNEST noei :D kuvailin Kimiä jonkiverran ja mun mielestä nää on kivoja ja sillee
lauantai 23. helmikuuta 2013
my piercings

Rupesin ensimmäisen venyttämään mun korvaa ja ajattelin et se jäis siihe pariin milliin mut ei sitten jäänykkään ja tykkään siitä tosi paljon. Ennen venyttämistä mulla oli jo normaalit korvikset ja niitä on mulla nyt yhteensä 3 plus venytys.
Ensimmäisenä kunnon lävistyksenä on huulikoru, jonka tein itse joskus aikoinaan ku tahdoin sitä niin kovasti. Äiti ei oikeen pitäny ajatuksesta mut tossa se nyt viel kököttää kaikkie vuosie jälkeen.
Toisena lävistysenä tuli sitten tää kielikoru mikä oli kivuliain kaikist. Kävin tän ottaa paripäivää mun konfirmaation jälkeen ja en pystyny syömään moneen päivään kunnolla ja sössötin pitkään :D
Tuntuis varmaa hassulle jos ottaisin sen pois ku oon niin tottunu siihen et seon mun kielessä ja voin leikkii sil.

UHH nyt on vuorossa mun lempparit eli mun kulmakorut (: !!
otin ton mustan ensin sain sen sillon ilmaaseks ja vuos sen jälkeen tohon viereen ton toisen ja nää on tosiaan mun lempparit.
Kummastakaan en tahdo luopua vaikka olisi kuinka pakko, itseasiassa en halua luopua mistään mun lävistyksestä, koska ne on osa minua.
Tuorein lävistys on napakoru joka mun piti pitkään hankkia mut en koskaan saanu sitä aikaseks, ja nyt sit kävin hakemassa sen itselleni ystävänpäivä lahjaksi (:
torstai 14. helmikuuta 2013
hyvää ystävänpäivää kaikille !
Noh mitäs voisin kertoa.. Koulus oltiin ulkona rakentamassa ja sain aikaseks raudotettuu melkee koko mun työn valmiiksi ja sitten juhlittiin hieman luokan vanhimman syntymäpäivää kakun, limun ja sipsien kera tosiaan siis töiden ohella (: ! Koulun jälkeen Sonja oli mua jo vastassa ja lähdettiin sitten hakemaan mulle napakoru, jota olen halunnut jo pitkään ja vihdoin sain sen otettua se makso 45€ Tattoocafessa. Lävistys reissun jälkee käytiin Sonjankans mäkkäris ja sit käytii kokeilee mekkoi ;)). Tikkurila reissun jälkeen mentiin Korsoon ja siel Hemppa antoi mulle suklaata näin ystävänpäivän kunniaks.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)







