keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Yes or No.. I don't know

Haikee fiilis.. Mun vapari hanskat roikkuu mun hyllyltä ja treeni shortsit kaapissa paita on kauniisti viikattuna mun kaapissa, hammas suojat kummittelee pöydällä ja treenikassi ammottaa tyhjyyttä. Rupesin vaa miettimään että kuinka paljon treenaamine mulle merkitsee ja ne ihmiset jotka mun kanssa treenaa. Mut hankalinta täs on et tuo pimeys ja kylmyys ja koulu vie mun kaikki voimat ja kaiken lisäks mua pelottaa mun polvi että miten se sit kestää.. Pitäis vaa ryhdistäytyä ja treenata taas, katsoa miten se etenee, koska tosiaan tahdon tulla hyväksi käydä matseissa, ja mennä katsomaan matseja, saada kokemusta lisää. Sain tiedon et mun hyvä ystävä lähtee ottaa matsii Karkkilaan huhtikuussa ja syksyllä turpakeikkaan. :-))

maanantai 10. joulukuuta 2012

joh

                                                                                    
                                                                                  Sanat tarvitsevat tekoja rinnalleen, joten
asettaisitko palaset paikalleen.
Kerro mitä ajattelet, kerro mitä tahdot.
en osaa saada asioita kohdalleen, koska
tarvitsen sut rinnalleni.
Oot ihminen joka osaa mua tukea ja ilahduttaa, joten
mun on vaikea mun tunteita tukahduttaa, mutta
en sua tahdo menettää tunteideni takia se olisi vastoin mun tahtoa,
joten tukahdutan tunteeni vain sun takias

maanantai 3. joulukuuta 2012

I love this


Oon innoissani täst lumesta ja kylmyydestä !
Pakko kyl myöntää et on ikävä aurinkoa ja lämpöä, mutta kesää arvostaa kylmyyden ja lumen jälkeen enemmän.
Mulle lumi merkitsee uutta alkua, se hautaa kaiken menneen alleen ja antaa aikaa tehdä omia asioita ja päätöksiä.
Lumi kuuluu joulun aikaan ja tänä vuonna saadaan nauttia lumisesta joulusta ja uudestavuodesta, toisin ku viimevuonna.

lauantai 24. marraskuuta 2012

The Show Must Go On



All that I needed
was someone to hold me
And all that I wanted
was someone to show me
just what it is to be loved
And I hoped that someone was you
      
You took my love
And broke my heart
You took my smile
And tore it apart
You left me crying
Down on the floor
The funny thing is
I still want more

keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Guns N' Roses



We've been through this such a long long time
Just tryin' to kill the pain, ooh yeah
But lovers always come and lovers always go
An' no one's really sure who's lettin' go today, walking away

And if we take the time to lay it on the line
I could rest my head just knowin' that you were mine, all mine
So if you want to love me then darlin' don't refrain
Or I'll just end up walkin' in the cold November rain





maanantai 5. marraskuuta 2012

I Love You Now And Forever




Olet ollu poissa jo kauan, siitä on neljä vuotta kun menetin sut, Isän
Olen varma et joskus tavataan, viimeistään taivaassa.
Haluaisin sut nähdä vielä kerran, halata sua, ikävä painaa paljon koska rakastan sua.
Sun syli oli turvallisin paikka maailmassa, sinne tahtoisin viellä päästä.
Muistan meidän hetket jokaiset..
muistan meidän sanat jokapäiväiset..
käytiin sun kanssa joka paikassa, sellaisia muistoija ei ole joka paikossa,
vain täällä, sydämmessä.. ei missään muualla maan päällä.
♥ I miss you



sunnuntai 21. lokakuuta 2012

vihdoin seon ohi


Lomat on aina yhtä tylsiä.. Vaik löytyis tekemist ni silti tuntuu sille ku aika ei vaa liikkuis mihkää.
Mut on jotai hyvää nyt syysloman aikanaki tapahtunu kävin ottaa toisen kulmakorun, Korson nuorisotilal pidettii avajaiset ja siel soitti Cube johon siis kuuluu Aapo, Erik, Linus, Kata, ja mun rakas Eetu. Pidettii Sonjankaa '' emo ilta '' käytiin kävelee ja kerrottii murheistamme ja muutenki kaikest ;), ja kävin miitis ja aluks meinas käydä huonosti koska poliisit pysäytti ja sit kävi sillee et se rupes kokeilee jarrui ja takajarru ei toimi ni melkee jäi miitti siihe mut onneks kaverit pelasti  :'33. Tänää kävin rakkaani kanssa Jumbossa :DD pitkäst aikaa tuli sielläkin käytyä, joten oli pakko hakee cittarist patongit mulle ja Eetulle..