tiistai 9. huhtikuuta 2013

miumaumou



Olen aika pitkään ollu hiljaa tän kirjottamisen kanssa, tosin olen ollu suurimmaks osaks kipeä ( vatsatauti ) ja käyny lääkärissä ja kuvailemassa. Hiusväriki on vaihtunu taas vaihteeks ja oon shoppaillu paljon kaikkee kivaa, esimerkiks ostin mun ensimmäisen maksimekon kesää varten (: ja kaikkee hienoo (kuvia laitan sit erikseen joskus )
Tosiaan olin perheen kanssa kuvailemassa ympäri ämpäri helsinkiä ja muutamia otoskia sain otettuu kaiken huonon olon keskellä.
 




lauantai 9. maaliskuuta 2013

shopping and stuff




Ostin tossa Nikon D5100
joka maksoi 473,90e
Ja Jeffrey Cambellit mitkä maksoivat n 163e




Mukaan tarttui myös nää kaunottaret jotka on mun ensimmäiset Vanssit  

Ja täs on jotain mitä mul tarttu kans mukaan











keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Vähän kuvailtiin ja silleen

 HaH päätettiin Kimin kanssa lähtee sit kuvailemaan ja se sit pääty siihen et mä olen mallina ja se kuvaa, mut kyl mäki kuvasin sit loppupeleis. Päätin nyt laittaa näit tälläsii tilanne kuvia, koska must nää on aika hauskoja ja ei kaiken tarvii olla täydellistä, laittelen sitten niitä ns parhaimpia kuvia joku toinen kaunis päivä. Tosiaan löydettiin sopiva paikka Korson P-hallista ja ruvettiin sit räpsimään kuvia. Saatiin ihan mainiota kuvamateriaalia ja tosiaan ajateltiin lähtee lähiaikoina uudestaan, että saa sit nähä mitä sillon tulee!


Ensin tuntu hupsulle et Kimi kuvailee mua ja vedinn sit omaa settiä ja sillee. Loppujen lopuks se rupes toimii vaik nää kuvat ei välttämättä sille näytä, koska ajattelin näyttää tässä enimmäkseen et millanen ihmehihhuli oikeesti olen.




Nyt sit tulee sit kuvia täst meijän MÖFÖ JONNEST noei :D kuvailin Kimiä jonkiverran ja mun mielestä nää on kivoja ja sillee

















lauantai 23. helmikuuta 2013

my piercings






Rupesin ensimmäisen venyttämään mun korvaa ja ajattelin et se jäis siihe pariin milliin mut ei sitten jäänykkään ja tykkään siitä tosi paljon. Ennen venyttämistä mulla oli jo normaalit korvikset ja niitä on mulla nyt yhteensä 3 plus venytys.  










Ensimmäisenä kunnon lävistyksenä on huulikoru, jonka tein itse joskus aikoinaan ku tahdoin sitä niin kovasti. Äiti ei oikeen pitäny ajatuksesta mut tossa se nyt viel kököttää kaikkie vuosie jälkeen.


Toisena lävistysenä tuli sitten tää kielikoru mikä oli kivuliain kaikist. Kävin tän ottaa paripäivää mun konfirmaation jälkeen ja en pystyny syömään moneen päivään kunnolla ja sössötin pitkään :D
Tuntuis varmaa hassulle jos ottaisin sen pois ku oon niin tottunu siihen et seon mun kielessä ja voin leikkii sil.



UHH nyt on vuorossa mun lempparit eli mun kulmakorut (: !!
otin ton mustan ensin sain sen sillon ilmaaseks ja vuos sen jälkeen tohon viereen ton toisen ja nää on tosiaan mun lempparit.
Kummastakaan en tahdo luopua vaikka olisi kuinka pakko, itseasiassa en halua luopua mistään mun lävistyksestä, koska ne on osa minua.















Tuorein lävistys on napakoru joka mun piti pitkään hankkia mut en koskaan saanu sitä aikaseks, ja nyt sit kävin hakemassa sen itselleni ystävänpäivä lahjaksi (:

torstai 14. helmikuuta 2013

hyvää ystävänpäivää kaikille !


 Noh mitäs voisin kertoa.. Koulus oltiin ulkona rakentamassa ja sain aikaseks raudotettuu melkee koko mun työn valmiiksi ja sitten juhlittiin hieman luokan vanhimman syntymäpäivää kakun, limun ja sipsien kera tosiaan siis töiden ohella (: ! Koulun jälkeen Sonja oli mua jo vastassa ja lähdettiin sitten hakemaan mulle napakoru, jota olen halunnut jo pitkään ja vihdoin sain sen otettua se makso 45€ Tattoocafessa. Lävistys reissun jälkee käytiin Sonjankans mäkkäris ja sit käytii kokeilee mekkoi ;)). Tikkurila reissun jälkeen mentiin Korsoon ja siel Hemppa antoi mulle suklaata näin ystävänpäivän kunniaks. 






lauantai 26. tammikuuta 2013

our time is running out

Välillä rupee miettimään et mitä jos asiat ois toisin. On ystäviä jotka lähtee toiseen suuntaan ja on ihmisiä jotka koettelee sua kaikilla tavoilla ja silti osaat kaivata niitä ja hetkiä jolloin olitte läheisiä, yhdessä ja onnellisia. Itse kaipaan hetkiä jolloin tutustuin uusiin ihmisiin ja sain heidät ystävikseni, mutta sit niistä osa vaan karkas ja erkaantui musta tai toisinpäin en osaa sanoa mitä tapahtui.
Mutta mulla on ne ihmiset viel jäljellä jotka on aina ollu mun kavereita, ystäviä ja perhe joista saan olla ylpeä. 
Välillä vaan kans pitäis muistaa et ei koskaan voi tietää millon kaikki loppuu  ja siks mun mielest pitäis aina osaa arvostaa sitä mitä viel on, vaikka kaikki näyttäis ankeelta ja et ei olis mitää, mut aina on jotain jonka avulla jaksaa. Kaikki on rajallista, aika myös


keskiviikko 16. tammikuuta 2013

hihhiii (:















Oli iha mielenkiintost tänään, kun ollaan kerranki oltu ahkeria ja saatu paljon aikaseksi ni sitten tullaan valittaa et ollaan huono esimerkki luokalle :'D.. Ollaan meijä työssä pidemmällä ku moni muu.. Noh mut ei siit enää mitää :D leikittii maaleilla vähä ku yritettiin saada punasta.. mistä tulikin sit vaaleenpunast.
Viikonloppu meni rauhallisissa tunnelmissa mökillä (::
Oli hauskaa ja hyvä seura, mikäs sen parempaa ku päästä pitkäst aikaa pois kotoa ja pitää vähän hauskaa ;)