sunnuntai 21. lokakuuta 2012

vihdoin seon ohi


Lomat on aina yhtä tylsiä.. Vaik löytyis tekemist ni silti tuntuu sille ku aika ei vaa liikkuis mihkää.
Mut on jotai hyvää nyt syysloman aikanaki tapahtunu kävin ottaa toisen kulmakorun, Korson nuorisotilal pidettii avajaiset ja siel soitti Cube johon siis kuuluu Aapo, Erik, Linus, Kata, ja mun rakas Eetu. Pidettii Sonjankaa '' emo ilta '' käytiin kävelee ja kerrottii murheistamme ja muutenki kaikest ;), ja kävin miitis ja aluks meinas käydä huonosti koska poliisit pysäytti ja sit kävi sillee et se rupes kokeilee jarrui ja takajarru ei toimi ni melkee jäi miitti siihe mut onneks kaverit pelasti  :'33. Tänää kävin rakkaani kanssa Jumbossa :DD pitkäst aikaa tuli sielläkin käytyä, joten oli pakko hakee cittarist patongit mulle ja Eetulle..





maanantai 1. lokakuuta 2012

love this


Mua harmittaa tää jatkuva sade, ja myös se et kaikkial on ihan kuollutta. Oon itekki iha koomassa ja mun tekis mieli mennä nukkumaa heti koulun jälkee ja herätä sit kouluun aamul tai nauttia kupillinen lämmintä kaakaota tai kahvia täst tunteest tietää et talvi on tulossa. Amiksest on käyty kohta jo 1 jakso aika vaan kulkee nopeesti ja koht on joulu ! Täl välil on tapahatunu aika paljon kaikkee. Tänää oon saanu aikaseks hajotettuu mun yhet lempparikengät ja nauranu itteni iha kuoliaaks :D ! Tulityökortti koe on torstain edes.. Vähä jännittää ku haluisin päästä sen ekalla läpi :D



maanantai 10. syyskuuta 2012

Together we'll dance in the dark

 Anteeksi pitkä hiljaisuuteni tän blogin kanssa. Ei ole ollu oikeen innostutsta / en ole jaksanut kirjottaa.
Mutta oon viihtyny koulus yllättävän hyvin ja saanu uusia kavereit. Vapaa-ajal oon Korsos niinku aina
Tällä välin mitä en oo tääl kirjotellu ni on sattunu ja tapahtunu vaikka mitä. Käväsin tos maanantain 27.8 katsomassa yhtä suurimmista idoleistani Lady GaGa (kuvia itse gagasta on vähän koska suurin osa kuvista oli heilahtanut). Ja ystäväni Janu täytti 18.. Tänään mietin bussissa et.. ajatteleeko ihmiset yhtään ku ne käy istumaan mun viereen ku ne nojailee muhun ja tönii mua ;oo.. mua rupes ärsyttää se iha suunnattomasti ku mulle kävi niin bussissa.. TAAS. kai se muuten menis mutku en pysty olee ahtaassa paikassa varsinkaa jos kyseessä on iso ihmis massa.




 THE DARKNESS
veti hyvät lämmöt 
ja soitti mahtavaa musiikkia 
pisteet myös hyvälle lava esiintymiselle !


































LADY GAGA
kiitos aivan mahtavasta ja upeasta kokemuksesta !



gaga











maanantai 20. elokuuta 2012

kiireistä elämää helsingissä

       Mun koko aamu meni ihan mönkään ja sain ikäviä vammoi siitä

Älä koskaan juokse 15cm kiilakoroilla bussiiin työkalukassin sekä käsilaukun kanssa vaikka olisi miten kiire bussiin. Nimittäin kompastuin kai omiin jalkoihini tai kanttikiveen ja levähdin siihen bussin eteen työkalu kassini ja käsilaukkuni kanssa + että mun termosmuki joka oli täynnä kahvia ja sattui oleen mun aamukahvi lens kans komeessa kaaressa jonku naisen jalkoihin.. No onneksi se nainen ymmärsi mua ja kysy vaan että sattuko muhun ja jatkoi matkaa ja bussiin päästyäni olin niin vihanen ja surullinen et rupesin yhtäkkii vaa itkee mut onneks päivä ees vähän parantu loppuaan kohti.. Mun oikea sääri on tällä hetkellä ihan punane ja mustelmien peitossa.. Ja kaikki tämä koska en kotona löytäny mun bussikorttia jonka löysin vasta koulussa.. mun työkalu kassista.

sunnuntai 19. elokuuta 2012

hmm

En oo saanu viime viikon aikana oikeen mitään aikaseks, koska koulu
on vieny nyt semi paljon voimia :'D koska on ollu unirytmi vähä sekasi.
Ensimmäinen kouluviikko tuntu aluks kauheen pelottavalta, mut nyt ku on tottunu ni kaikki on hyvin..
Ja tosiaan olen Varia Tennistiellä raksa puolel.
Kohta on Lady GaGa:n keikka ja odotan sitä innoissani
vaatteet olen jo saanut kasaan kenkiä ja koruja myöten :3 ja niistä otan sitten kuvia
lähempänä keikkaa (: Meikeistä ja hiuksista en ole vielä täysin varma




 Oli iha kamala päätös ostanko housut vai nää :'o päätös oli oikeestaan nii vaikee
et rupesin melkee itkee :'D ! Mut oon tyytyväinen päätökseen :DD 
kengät H&M 29,95

maanantai 6. elokuuta 2012

please come back

Tunnen yksinäisyyttä ja kaipuuta erityisesti juuri nyt rakkautta
On jotenki kauheen tyhjä olo ku ihmiset vaan katoaa mun ympäriltä ja lähtee pois,
mut onneks mul on viel ne pari jotka haluaa olla munkanssa =) ja se et mul on Eetu on mulle tärkeetä,
koska mä rakastan sitä niin suuresti. Tosiaan vaikka mulla on noi muutamat ihmiset ni kyllä mä jään kaipaamaan niitä vanhoi erittäin tärkeit ihmisii, mut jos tää on se mitä ne haluaani annan niiden lähteä vaikka se sattuu toivoen että ne joskus palaisivat mun luokse.
 

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone 
I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
When the city sleeps
And I'm the only one and I walk alone
My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone up there will find me
'til then I walk alone