maanantai 17. syyskuuta 2012
maanantai 10. syyskuuta 2012
Together we'll dance in the dark
Mutta oon viihtyny koulus yllättävän hyvin ja saanu uusia kavereit. Vapaa-ajal oon Korsos niinku aina
Tällä välin mitä en oo tääl kirjotellu ni on sattunu ja tapahtunu vaikka mitä. Käväsin tos maanantain 27.8 katsomassa yhtä suurimmista idoleistani Lady GaGa (kuvia itse gagasta on vähän koska suurin osa kuvista oli heilahtanut). Ja ystäväni Janu täytti 18.. Tänään mietin bussissa et.. ajatteleeko ihmiset yhtään ku ne käy istumaan mun viereen ku ne nojailee muhun ja tönii mua ;oo.. mua rupes ärsyttää se iha suunnattomasti ku mulle kävi niin bussissa.. TAAS. kai se muuten menis mutku en pysty olee ahtaassa paikassa varsinkaa jos kyseessä on iso ihmis massa.
THE DARKNESS
veti hyvät lämmöt
ja soitti mahtavaa musiikkia
pisteet myös hyvälle lava esiintymiselle !
LADY GAGA
kiitos aivan mahtavasta ja upeasta kokemuksesta !
maanantai 20. elokuuta 2012
kiireistä elämää helsingissä
Mun koko aamu meni ihan mönkään ja sain ikäviä vammoi siitä
Älä koskaan juokse 15cm kiilakoroilla bussiiin työkalukassin sekä käsilaukun kanssa vaikka olisi miten kiire bussiin. Nimittäin kompastuin kai omiin jalkoihini tai kanttikiveen ja levähdin siihen bussin eteen työkalu kassini ja käsilaukkuni kanssa + että mun termosmuki joka oli täynnä kahvia ja sattui oleen mun aamukahvi lens kans komeessa kaaressa jonku naisen jalkoihin.. No onneksi se nainen ymmärsi mua ja kysy vaan että sattuko
muhun ja jatkoi matkaa ja bussiin päästyäni olin niin vihanen ja surullinen et rupesin yhtäkkii vaa itkee mut onneks päivä ees vähän parantu loppuaan kohti.. Mun oikea sääri on tällä hetkellä ihan punane ja mustelmien peitossa.. Ja kaikki tämä koska en kotona löytäny mun bussikorttia jonka löysin vasta koulussa.. mun työkalu kassista.
muhun ja jatkoi matkaa ja bussiin päästyäni olin niin vihanen ja surullinen et rupesin yhtäkkii vaa itkee mut onneks päivä ees vähän parantu loppuaan kohti.. Mun oikea sääri on tällä hetkellä ihan punane ja mustelmien peitossa.. Ja kaikki tämä koska en kotona löytäny mun bussikorttia jonka löysin vasta koulussa.. mun työkalu kassista.sunnuntai 19. elokuuta 2012
hmm
En oo saanu viime viikon aikana oikeen mitään aikaseks, koska koulu
on vieny nyt semi paljon voimia :'D koska on ollu unirytmi vähä sekasi.
Ensimmäinen kouluviikko tuntu aluks kauheen pelottavalta, mut nyt ku on tottunu ni kaikki on hyvin..
Ja tosiaan olen Varia Tennistiellä raksa puolel.
Kohta on Lady GaGa:n keikka ja odotan sitä innoissani
vaatteet olen jo saanut kasaan kenkiä ja koruja myöten :3 ja niistä otan sitten kuvia
lähempänä keikkaa (: Meikeistä ja hiuksista en ole vielä täysin varma
Oli iha kamala päätös ostanko housut vai nää :'o päätös oli oikeestaan nii vaikee
et rupesin melkee itkee :'D ! Mut oon tyytyväinen päätökseen :DD
kengät H&M 29,95
maanantai 6. elokuuta 2012
please come back
Tunnen yksinäisyyttä ja kaipuuta erityisesti juuri nyt rakkautta
On jotenki kauheen tyhjä olo ku ihmiset vaan katoaa mun ympäriltä ja lähtee pois,
mut onneks mul on viel ne pari jotka haluaa olla munkanssa =) ja se et mul on Eetu on mulle tärkeetä,
koska mä rakastan sitä niin suuresti. Tosiaan vaikka mulla on noi muutamat ihmiset ni kyllä mä jään kaipaamaan niitä vanhoi erittäin tärkeit ihmisii, mut jos tää on se mitä ne haluaani annan niiden lähteä vaikka se sattuu toivoen että ne joskus palaisivat mun luokse.
I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
When the city sleeps
And I'm the only one and I walk alone
On the Boulevard of Broken Dreams
When the city sleeps
And I'm the only one and I walk alone
My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone up there will find me
'til then I walk alone
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone up there will find me
'til then I walk alone
keskiviikko 1. elokuuta 2012
something
ostettiin äitinkans mulle ihanat housut <3 !
normi hinta 50e ja sain ne about 10e :3 Lindex
leopardisormus 7,50 spirit store
ja täs on mun huone tällee pienesti määrin
ja anteeks kuvien laatu !
mut :33 kuten huomaa huoneestani löytyy hyvin paljon punaisen ja harmaan sävyi
ja tuo puinen naama mikä on alimmaisena on mun mielest mun huoneen kivoin yksityis kohta :33
se me ostettii jostain ihme hippikaupas viros :DD ! mut seon vaa nii ihana
keskiviikko 25. heinäkuuta 2012
unet on kauheita..
se tunne ku näät sellasta unta et sun naapurissa asuu nainen joka
on kokoajan siel mis mäki oon ja sit se pelottelee mua
sen silmät on lautansen kokoset ja semmoset pitkät polkkahiukset
semmone mummo.. sit se on mussa kiinni ja manaa mulle jotain
se kurkkii postilaatikost ku lähden ulos ja sit se leikkii jonkulapsenkaa
ja.. se lapsi vaan itkee ja itkee :'o...
heräsin onneks siit unest ja sit näin vähän parempaa unta...
on kokoajan siel mis mäki oon ja sit se pelottelee mua
sen silmät on lautansen kokoset ja semmoset pitkät polkkahiukset
semmone mummo.. sit se on mussa kiinni ja manaa mulle jotain
se kurkkii postilaatikost ku lähden ulos ja sit se leikkii jonkulapsenkaa
ja.. se lapsi vaan itkee ja itkee :'o...
heräsin onneks siit unest ja sit näin vähän parempaa unta...
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)




















