sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

yeeah

Tänään oli hyväpäivä
Chillailtii vaa porukassa ja jauhettii P****a mut oli jees :DD
saatiin kyl nauraakki x)) ainoo huono oli toi sää..
ku sää on vaa nii kylmä ja ikävä.. No ehkä toi tost viel lämpenee 

on ikävä kyl joitain ihmisii joita haluisin nähä toooosiiii paljon mut :'D ei se mitää
ehkä joskus nään viel ihmisii jotka on mulle tärkeit 

maanantai 11. kesäkuuta 2012

I miss you already




On vähä haikee fiilis yrittää olla ilonen ku on ikävä ihmistä
joka on monien satojen kilometrien päässä susta.
Mut toivotaan nyt et nää päivät sunnuntaihin asti menee nopeasti :33
onhan täs mullaki paljon tekemistä ni hope so :'D odotan innolla keskiviikkoa 
kun pidän mun ensimmäisen hartauden riparilla (; 
YLLÄTYSYLLÄTYS pidän sen rakkaudesta






 I miss you
I love you
I need you


en halua että lähdet, mutta lähde vaan. Mulla ikävä iskee, eikä lähde pois. Olet kaukana ja mietin sinua koko ajan ja mietin milloin tulet takas, tule luokseni heti rakas. Kun ikävä iskee, itken itseni uneen on sydämmeni syttynyt tuleen.
En saa nukutuksi , olen yksin.
Kun ikävä iskee se tappaa, vaikka yritän en saa rauhaa, vaikka tiedän että tulet takaisin ajallaan.
Kun ikävä iskee en voi liikkua, olen ihan silppuna


keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

=)

Isos hommat on jees :DD !!!!
oon kiintyny siihen porukkaa mikä mul on :333
JEEEAAH voisin jopa sanoo et sit ku toi ripari päättyy 
rupeen itkee taijotai :DDD ! emt =)
on ollu mukavaa tähä asti vetää sketsei ja näytellä muutenki

maanantai 4. kesäkuuta 2012

Brothers

No joo.. myönnän et mul on teit ikävä ja sillee on huono ku ei ehi treenaa nyt kesäl
joten päätin täs kirjottaa tämmöse pienen pätkän vaan ajatellen teitä.
Voisin melkee myöntää et on ikävä mattopainii Amirin kans, Tuukan viisait neuvoi,
Tipin hauskoi teorioit joistai liikkeist, Kimin kummallisii asentoi :'D..
ÄÄ toivon et nähtäs sillee pian :')
I miss you all


keskiviikko 30. toukokuuta 2012

just thinking

Istuin bussis ja rupesin miettii vanhoi kunno kulta-aikoi.
Olin aina Janniinan kanssa ja pidettii hauskaa.
Ripari muistoi, ja kavereit joita sielt sain.
Sitä kun tapasin Eetun.
Se ku tapasin ihmisiä joita en ikinä pysty unohtaa lopullisesti.
On niit huonoiki muistoi, mut eniten mietin ku tulin kutosel ruusikseen
kuinka nuori oikeesti olin ja kuinka nopeesti aika rientää.
Seiskalla tapasin luokallisen uusia ihmisii joista lauantaina joudun luopumaan
suureksi osaksi. Tuun ikävöimään paljon
ja monia hetkiä teidän kanssa.
sattuu ajatella ettei me olla enää kauaa 9B ja et
 syksyl en meekkää tutun koulun ovista sisään 
vaan meen vieraaseen kouluun, vieraaseen luokkaan
vieraiden ihmisten keskelle.