keskiviikko 30. toukokuuta 2012

just thinking

Istuin bussis ja rupesin miettii vanhoi kunno kulta-aikoi.
Olin aina Janniinan kanssa ja pidettii hauskaa.
Ripari muistoi, ja kavereit joita sielt sain.
Sitä kun tapasin Eetun.
Se ku tapasin ihmisiä joita en ikinä pysty unohtaa lopullisesti.
On niit huonoiki muistoi, mut eniten mietin ku tulin kutosel ruusikseen
kuinka nuori oikeesti olin ja kuinka nopeesti aika rientää.
Seiskalla tapasin luokallisen uusia ihmisii joista lauantaina joudun luopumaan
suureksi osaksi. Tuun ikävöimään paljon
ja monia hetkiä teidän kanssa.
sattuu ajatella ettei me olla enää kauaa 9B ja et
 syksyl en meekkää tutun koulun ovista sisään 
vaan meen vieraaseen kouluun, vieraaseen luokkaan
vieraiden ihmisten keskelle.

keskiviikko 23. toukokuuta 2012

in love

MÄ HALUAN TON MEKON !
en tiiä miks mut toi on aivan käsittämättömän ihana :')
mun sisäinen tyttö heräs henkii ;DD on mus sittenki jotai naisellisii piirteit !
 love

tiistai 22. toukokuuta 2012

whistle with me

                 Olo on ku kylmäl kivel jonka ympärillä aurinko paistaa eikä kukaa ymmärrä mitää.
no on tääl kaikkee hyvääkin mutta must vaa jotenki tuntuu pahalle.
No englannin korotus koe meni metsään ja suunnitelmia pilalle mut ei se mitään! Olen nostanu numeroita aika huimasti nyt kahen vikan jakson aikan. Esimerkiks mantsa oli 5 nyt se on 7 !
Sit tänään tuli kivasti kesävaatteita ! ah mikä tunne ku sua odottaa vaatteet kotona sellai sängynpääl viikattuna


sain mm
-mekon
-henkselihameen
-bikinit
-kengät 
-koruja
-paidan

sunnuntai 20. toukokuuta 2012

you make me smile

Mä sainki taas vaihteeks Eetulta kukan :'D Täl kertaa se on kestävä
koska se on KAKTUUUUSSS !! :')) toi on niiin söpö ku siin on tommone kukka  
mulla oli ihanin pidennetty viikonloppu ikinä  
vaikken pystyny treenaa perjantaina tai tänää (koska mulla on menny ranne) ni mul on silti iha hyvä fiilis
ku oon saanu nukuttua mun univelkoja pois jota mulle vaa kertyy ja kertyy
mut koht koulut on käyty ja kun kesä on ohi astun ison askeleen mun elämässäni eteenpäin..
mua pelottaa tulevaisuus jonka valitsen koska oon aivan liian nuori päättämään mun
loppu elämästä.. OK suomessa saadaan opiskella ilmasiks mut, jos en sais töitä 
joutuisin opiskelee uusiks..(kuka jaksaa oikeesti opiskella aina ?)




perjantai 18. toukokuuta 2012

Y0 !

Elikkä KAIKKI tänään Koivukylään katsomaan
Eetun, Katan, Linuksen, Aapon ja Erikin keikkaa !
Itse tiedän mitä he soittavat jotenka :')) EN MALTA ODOTTAA !
Alkaa Klo 11:00 

maanantai 14. toukokuuta 2012

Feeling lonely :3

AH ! mikä päivä.. :'D
okei okei sain kaks seiskaa kokeista mikä hieman kyrsii mut ei se mitää
life must go on right?
Yksin shoppailemaan menin tunsin oikeesti olevani yksinäine 
ku kaikki kaverit ja Eetu hiihti jossain.
aikaseks en saanu MITÄÄN !! en yhtään mitään.
eiku sain.. ostin paidan ! Eetulle :3 tuntuu ku ois vuos siit 
ku oisin käyny ostaa sille ihanalle mussukalle jotain :'3 ja nyt mun rakas ehkä tulee meille yöks
vai tuleeko ? se jää teille arvoitukseksi
Ainii ehkä hienointa täs päivässä oli se ku mun hyvä ystävä Kata 
suoritti 3/3 ! : )