sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

i love you so much that...

Oon pahoillani aiheuttamast pahast, yritin ajatella vaan sun parasta
en halua olla riidoissa, älä välitä pienistä kiistoista
Saisinpa hetken sun kanssa, olla ja jutella rauhassa.
Käveltii käsikkäin halasin tiukasti sua suutelin hetken sun kanssa juttelin
Rakkauttani vaa vannon, sen vaa sanon.
Oot mulle rakkainta täs maailmas.
Sua odotin mun elämääni hyvin kauan, eka joka mua ei satuta.
jos sua en ois saanu tuntuis vielläkin pahalta,
joten muista et sua aina rakastan

torstai 26. huhtikuuta 2012

welcome

Nyt sain mun pitkään odottamat kenkäni !
ja mekko AAHHH !! Rakastan niitä iha sika paljon =))) !

tiistai 24. huhtikuuta 2012

Random


Kun juon aamusin kahvia ni musta tuntuu
et se on mun suurin vapaa aika koko päivänä :'D
koska tosiaan asun Vuosaaressa ja käyn koulua Korsossa

Tää kuvaa ku oon mulle tärkeitten ihmisten kanssa
siin on teille syy miks käyn korsossa koulua :) Vaikeeta on 
mut mul on ystävät ja eetu joka mua tukee

NUKKUMINEN !! Ah.. jos voisin nyt valita ni nukkuisin varmaa satapäivää putkeen :'D... 
on tota univelkaa kertyny vähäsen ;) 

sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Forget your boyfriend !

Ostinpas just tälläset :3 !

Kelasin omaa tyyliäni ja mietin et mitä pukisin päättäreil sit törmäsin näihin..
Kuulin kuinka nuo kengät huus mun nimee !

 nyt on sit mekko ja kengät hoidettu

lauantai 21. huhtikuuta 2012

Born To Win

Oon aina ihmetelly kuinka pärjään treeneis mua paljon kokeneemmille ja voimakkaammille jätkille ?
Mut (20.4) pärjäsin koko ajan olin voittamaton :o se oli mahtawa tunne :)!
Treenien jälkee menin kahvilaan ja jubailin Kimin kanssa kaikkee.