maanantai 6. elokuuta 2012

please come back

Tunnen yksinäisyyttä ja kaipuuta erityisesti juuri nyt rakkautta
On jotenki kauheen tyhjä olo ku ihmiset vaan katoaa mun ympäriltä ja lähtee pois,
mut onneks mul on viel ne pari jotka haluaa olla munkanssa =) ja se et mul on Eetu on mulle tärkeetä,
koska mä rakastan sitä niin suuresti. Tosiaan vaikka mulla on noi muutamat ihmiset ni kyllä mä jään kaipaamaan niitä vanhoi erittäin tärkeit ihmisii, mut jos tää on se mitä ne haluaani annan niiden lähteä vaikka se sattuu toivoen että ne joskus palaisivat mun luokse.
 

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone 
I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
When the city sleeps
And I'm the only one and I walk alone
My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone up there will find me
'til then I walk alone

keskiviikko 1. elokuuta 2012

something

ostettiin äitinkans mulle ihanat housut <3 ! 
normi hinta 50e ja sain ne about 10e :3 Lindex
 leopardisormus 7,50 spirit store


ja täs on mun huone tällee pienesti määrin 
ja anteeks kuvien laatu !
mut :33 kuten huomaa huoneestani löytyy hyvin paljon punaisen ja harmaan sävyi
ja tuo puinen naama mikä on alimmaisena on mun mielest mun huoneen kivoin yksityis kohta :33
se me ostettii jostain ihme hippikaupas viros :DD ! mut seon vaa nii ihana





keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

unet on kauheita..

se tunne ku näät sellasta unta et sun naapurissa asuu nainen joka
on kokoajan siel mis mäki oon ja sit se pelottelee mua
sen silmät on lautansen kokoset ja semmoset pitkät polkkahiukset
semmone mummo.. sit se on mussa kiinni ja manaa mulle jotain
se kurkkii postilaatikost ku lähden ulos ja sit se leikkii jonkulapsenkaa
ja.. se lapsi vaan itkee ja itkee  :'o...
heräsin onneks siit unest ja sit näin vähän parempaa unta...

perjantai 20. heinäkuuta 2012

sweet 16 and stuff

18.7 mun äiti täytti 34 :3 
ja tänää 20.7 mun rakas täyttää 17 =) 
joten Onnittelut molemmille viel :3 !

 mun synttäri viikko oli ihana ! sain viettää aikaa mulle 
rakkaiden ihmisten kanssa :33
Täl viikol oon ollu vähä kenenki kans ja sillee :33
ja yllätyksiäkin on käyny :33 

 silinterin tuplan ja pepsin sain mun omalta rakkaalta Eetulta <3 ! :)
Eetu ja mä :33
 ja sit viel eetun ansiosta sain kivat hiukset <3 :3 

 paidan ja housut sain Enolt synttärilahjaks =)
 mekon ja rannekorun sain Janniinalt synttärilahjaks (=

torstai 5. heinäkuuta 2012

stuff

Kelasin täs nyt näyttäää vähän mitä oon ostellu/saanu ja sillee
ja varmaan huomaatte mitä yhteist jokasel paidalla on :'D
itse en tajunnu ku nyt ku tätä kirjotan et on vähä tommone
jenkki teema :D
Toppi New Yorker (tuliainen)
T-paita New Yorker (tuliainen)
T-paita Gina Tricot  9.95
Vyölaukku Gina Tricot 9.95 alennetulla hinnalla
Shortsit VeroModa 5€ about alennettuna
Ballerinat&Korolliset Fafala 10€
  Sormus Bijou Birgitte 5€