torstai 5. heinäkuuta 2012

stuff

Kelasin täs nyt näyttäää vähän mitä oon ostellu/saanu ja sillee
ja varmaan huomaatte mitä yhteist jokasel paidalla on :'D
itse en tajunnu ku nyt ku tätä kirjotan et on vähä tommone
jenkki teema :D
Toppi New Yorker (tuliainen)
T-paita New Yorker (tuliainen)
T-paita Gina Tricot  9.95
Vyölaukku Gina Tricot 9.95 alennetulla hinnalla
Shortsit VeroModa 5€ about alennettuna
Ballerinat&Korolliset Fafala 10€
  Sormus Bijou Birgitte 5€






sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

yeeah

Tänään oli hyväpäivä
Chillailtii vaa porukassa ja jauhettii P****a mut oli jees :DD
saatiin kyl nauraakki x)) ainoo huono oli toi sää..
ku sää on vaa nii kylmä ja ikävä.. No ehkä toi tost viel lämpenee 

on ikävä kyl joitain ihmisii joita haluisin nähä toooosiiii paljon mut :'D ei se mitää
ehkä joskus nään viel ihmisii jotka on mulle tärkeit 

maanantai 11. kesäkuuta 2012

I miss you already




On vähä haikee fiilis yrittää olla ilonen ku on ikävä ihmistä
joka on monien satojen kilometrien päässä susta.
Mut toivotaan nyt et nää päivät sunnuntaihin asti menee nopeasti :33
onhan täs mullaki paljon tekemistä ni hope so :'D odotan innolla keskiviikkoa 
kun pidän mun ensimmäisen hartauden riparilla (; 
YLLÄTYSYLLÄTYS pidän sen rakkaudesta






 I miss you
I love you
I need you


en halua että lähdet, mutta lähde vaan. Mulla ikävä iskee, eikä lähde pois. Olet kaukana ja mietin sinua koko ajan ja mietin milloin tulet takas, tule luokseni heti rakas. Kun ikävä iskee, itken itseni uneen on sydämmeni syttynyt tuleen.
En saa nukutuksi , olen yksin.
Kun ikävä iskee se tappaa, vaikka yritän en saa rauhaa, vaikka tiedän että tulet takaisin ajallaan.
Kun ikävä iskee en voi liikkua, olen ihan silppuna


keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

=)

Isos hommat on jees :DD !!!!
oon kiintyny siihen porukkaa mikä mul on :333
JEEEAAH voisin jopa sanoo et sit ku toi ripari päättyy 
rupeen itkee taijotai :DDD ! emt =)
on ollu mukavaa tähä asti vetää sketsei ja näytellä muutenki

maanantai 4. kesäkuuta 2012

Brothers

No joo.. myönnän et mul on teit ikävä ja sillee on huono ku ei ehi treenaa nyt kesäl
joten päätin täs kirjottaa tämmöse pienen pätkän vaan ajatellen teitä.
Voisin melkee myöntää et on ikävä mattopainii Amirin kans, Tuukan viisait neuvoi,
Tipin hauskoi teorioit joistai liikkeist, Kimin kummallisii asentoi :'D..
ÄÄ toivon et nähtäs sillee pian :')
I miss you all