keskiviikko 9. toukokuuta 2012

8.5 piknik ;3

ELI TÄS OIS KUVA KOOSTE MUN JA EETUN PIKNIKIST =)

You're just too good to be true.
Can't take my eyes off of you.
  You feel like heaven to touch.
Oh I wanna hold you so much.
  At long last love has arrived
And I thank God I'm alive.
 You're just too good to be true.
Can't take my eyes off of you.


-muse can't take my eyes off you








maanantai 7. toukokuuta 2012

Lonely

No olipas tänäänki oikee epäonnistumisien päivä, mut ei se mitään!
aina jaksetaan eteenpäin !
Huomiseks ollaan suunniteltu piknik oman kullan kanssa
Lohikäärmepuistoon :3
Olen tehnyt eväitä valmiiksi ja toivon että Eetu pitäisi niistä.

No sain tänää hyviäkin uutisia ! Mun sisko Mira alottaa karaten
:D !
Seuraa ilmiselvästi siskonsa jalanjälkiä ;) !
jonainpäivänä seki on äitille sellai et
'' Voisin alottaa vapaaottelun''

Sisko on mulle tärkee <3

sunnuntai 6. toukokuuta 2012

LOVING YOU FOREVER

oltiin Eetun kanssa haudalla ja kuunneltiin TÄTÄ
joka sattui olemaan mun iskän lempi kitaristi.
HYVÄÄ 37-VUOTIS SYNTYMÄPÄIVÄÄ ISI


 Sä lähdit sen kuin eilisen muistan. Toit surua meille, koko perheelle. Toivon et heräisin unesta, se oli totta. tajusin että joutuisin kasvamaan ilman isää, mikä sattui muhun lisää sä olit mulle tuki ja turva sun syliisi sain aina tulla. autoit mua aina kaikessa missä pystyit, olit paras isä. 
Toivon että viellä tavataan viimeistään taivaassa muista etten sua lakkaa kaipaamasta


lauantai 5. toukokuuta 2012

Friends and stuffffffff


Oltiin (4.5) Sonjan kanssa koulun jälkeen korsossa, kun venattiin Janua.
Janun tultua korsoon, lähdimme sitten Janulle venailemaan että voisin mennä treeneihin.
Korsoon tultuani sitten noin kuuden aikaa juotiin megis ja oltiin ja jauhettiin PASKAA !! :D
Mul oli kivaa teijän kans ;) !

Janu ja Sonja




 '


Täs me sit jillailtii Eetunkans meil käytii äitille kaupassa ja semmoi :33
tos illemmal nähtii Kataa ja Linusta (=












täs kata ;)

tos ois nyt noi vaatteet mitkä ostin :3
-Farkkutakki 45 euroo Lindex
-Hame 20e Seppälä
-Toppi 10e Lindex






torstai 3. toukokuuta 2012

GaGa


Tää on pakollinen ;)

Zen Cafe - Todella kaunis

Tänään on ollu hyvä päivä, vaikka onkin hieman väsyttänyt 
oon ollu Eetun kanssa kahvilla ja syömässä (:
Kävin jopa vähän ostoksilla ! (lisäilen huomenna kuvia ostoksistani )
Ostettiin äitin kanssa kukka iskän haudalle, jonka sitten istutan sinne.
Myöhemmin päivästä näin Katan jonka kanssa hengailtii korsos ja semmoi =)

Mun rakas on aina yhtä söpö !!!

  otin tommoi kuvan ku must toi oli hieno :'D


Sain Eetulta kesän ensimmäisen kukan :')

tiistai 1. toukokuuta 2012

Klara vappen

Vappuaattona oltiin porukal korsossa ja siit suoraa melkeempä lähettii sit kaivarii
mikä ei ollu nii hyvä idea milt kuulosti..:3
Hennankans sit lähettii keskustaanpäin mikä vaati vähän aikaa ja hermoi 
no törmättiinhä me muutamaan mukavaa ihmisee matkalla

tuollasen väsäsin naamaani vapun kunniaks :3!

KIITOS KAIKILLE HAUSKASTA VAPUSTA!